Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rizikové chování v kyberprostoru- nové modely, možnosti prevence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F22%3A00000228" target="_blank" >RIV/46358978:_____/22:00000228 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/program-konference-eris22.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/program-konference-eris22.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rizikové chování v kyberprostoru- nové modely, možnosti prevence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační a komunikační technologie se staly nedílnou součástí moderní společnosti. Virtuální svět nám nabízí nejen dříve netušené možnosti, ale zároveň se objevují nové modely rizikového chování. Hlavním cílem příspěvku je představit výsledky kvalitativního výzkumu, který mapoval vliv moderních technologií na formy rizikového chování v zařízení pro výkon ústavní výchovy. Zjistili jsme, že moderní technologie mohou akcelerovat řadu problémů, zejména v oblasti sociálních kompetencí. Na základě výstupů výzkumu jsme modifikovali preventivní aktivity ve sledovaném prostředí a iniciovali jsme tvorbu vzdělávací platformy pro pedagogické pracovníky.

  • Název v anglickém jazyce

    Risk behaviour in cyberspace- new models, possibilities of prevention

  • Popis výsledku anglicky

    Information and communication technologies have become an integral part of modern society. The virtual world not only offers us previously unsuspected opportunities, but also new patterns of risky behaviour are emerging. The main aim of this paper is to present the results of a qualitative research that mapped the influence of modern technologies on forms of risky behaviour in institutions for institutional education. We found that modern technologies can accelerate a number of problems, especially in the area of social competence. Based on the research findings, we modified the prevention activities in the monitored setting and initiated the creation of an educational platform for educational staff.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů