Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A STUDY OF CYCLE-BY-CYCLE VARIATIBILITY OF AN INTERNAL COMBUSTION ENGINE WITH DIRECT INJECTION OF NATURAL GAS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F10%3A%230001729" target="_blank" >RIV/46747885:24210/10:#0001729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A STUDY OF CYCLE-BY-CYCLE VARIATIBILITY OF AN INTERNAL COMBUSTION ENGINE WITH DIRECT INJECTION OF NATURAL GAS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A cycle-by-cycle variations of a natural gas direct injection three cylinder combustion engine were describes in this paper. An air-fuel ratio was varied from the stoichiometric to the lean limit at two different injection timing (SOI). The engine was tested at the constant air-fuel ratio with variable injection timing and the spark timing. The results showed that coefficient of variation COVPmax for the maximum pressure (Pmax) and COVIMEP for the indicated mean effective pressure (IMEP) could be reduced by the optimal injection timing and the spark timing.

  • Název v anglickém jazyce

    A STUDY OF CYCLE-BY-CYCLE VARIATIBILITY OF AN INTERNAL COMBUSTION ENGINE WITH DIRECT INJECTION OF NATURAL GAS

  • Popis výsledku anglicky

    A cycle-by-cycle variations of a natural gas direct injection three cylinder combustion engine were describes in this paper. An air-fuel ratio was varied from the stoichiometric to the lean limit at two different injection timing (SOI). The engine was tested at the constant air-fuel ratio with variable injection timing and the spark timing. The results showed that coefficient of variation COVPmax for the maximum pressure (Pmax) and COVIMEP for the indicated mean effective pressure (IMEP) could be reduced by the optimal injection timing and the spark timing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SILNIKI GAZOWE

  • ISBN

    978-83-7193-461-2

  • ISSN

    0860-5017

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    WYDAWNICTWO POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ

  • Místo vydání

    CZĘSTOCHOWA

  • Místo konání akce

    CZĘSTOCHOWA

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku