Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diesel gas dual engine with liquid LPG injection into intake manifold

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F18%3A00005565" target="_blank" >RIV/46747885:24210/18:00005565 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24620/18:00005565

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.22616/ERDev2018.17.N035" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.22616/ERDev2018.17.N035</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.22616/ERDev2018.17.N035" target="_blank" >10.22616/ERDev2018.17.N035</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Diesel gas dual engine with liquid LPG injection into intake manifold

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents an experimental research on the fuel control system which is installed on the diesel engine Cummins to assess the technical characteristics and emissions, when the engine is using dual fuel liquid LPG-Diesel with different ratios of LPG. The experimental results show that the engine running dual fuel LPG-Diesel reached 96 % maximum moment. Average torque and average power were reduced, but not significantly compared to the case of the engine using 100 % diesel. The percentage of the alternative LPG fuel could be reached by 60 %. For engine using dual fuel, the concentration of CO2 and particle concentration are decreased.

  • Název v anglickém jazyce

    Diesel gas dual engine with liquid LPG injection into intake manifold

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents an experimental research on the fuel control system which is installed on the diesel engine Cummins to assess the technical characteristics and emissions, when the engine is using dual fuel liquid LPG-Diesel with different ratios of LPG. The experimental results show that the engine running dual fuel LPG-Diesel reached 96 % maximum moment. Average torque and average power were reduced, but not significantly compared to the case of the engine using 100 % diesel. The percentage of the alternative LPG fuel could be reached by 60 %. For engine using dual fuel, the concentration of CO2 and particle concentration are decreased.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1201" target="_blank" >LO1201: ROZVOJ ÚSTAVU PRO NANOMATERIÁLY, POKROČILÉ TECHNOLOGIE A INOVACE TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering for Rural Development

  • ISBN

  • ISSN

    1691-3043

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1978-1983

  • Název nakladatele

    Latvia University of Agriculture

  • Místo vydání

    Jelgava

  • Místo konání akce

    Jelgava; Latvia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku