Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F23%3A00011935" target="_blank" >RIV/46747885:24220/23:00011935 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/46747885:24510/23:00011935
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem projektu bylo vytvořit diagnostický prostředek pro stanovení úrovně motorické kompetence u dětí ve věkové kategorii od 6 do 11 let. Je určen pedagogům 1. stupně základních škol, kteří nemají v rukou neklinický prostředek pro prvotní screening úrovně motorické kompetence. Je realizovatelný v běžné výuce ve školním prostředí pro vyhledávání dětí s motorickými obtížemi, které mohou v těžší formě indikovat vývojovou poruchu koordinace klasifikovanou jako specifickou poruchu učení. Vyhodnocení úrovně motorické kompetence i případných oblastí oslabení je usnadněno vytvořením jednoduchého online programu dostupného po registraci na webových stránkách projektu. Po vyhodnocení případných oslabení lze při nápravě navázat v projektu vytvořenými metodickými listy se specifickým zaměřením na oslabenou oblast motoriky.
Název v anglickém jazyce
Psychomotor diagnostics and intervention approaches in pedagogical practice
Popis výsledku anglicky
The aim of the project was to develop a diagnostic tool for determining the level of motor competence in children aged 6 to 11 years. It is intended for primary school teachers who do not have in their hands a non-clinical tool for initial screening of motor competence level. It can be implemented in a regular school setting to identify children with motor difficulties that may indicate dyspraxia classified as a specific learning disability in a more severe form. The assessment of the level of motor competence and possible areas of impairment is facilitated by the creation of a simple online program. Once any impairments have been evaluated, remediation can be followed up by the method sheets created, with a specific focus on the impaired motor area.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50901 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL03000221" target="_blank" >TL03000221: Diagnostika motorické kompetence v pedagogické praxi: identifikace dysprakticky ohrožených dětí mladšího školního věku</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
61
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
TA ČR
Verze
—