Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24220%2F23%3A00011935" target="_blank" >RIV/46747885:24220/23:00011935 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24510/23:00011935

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychomotorická diagnostika a intervenční přístupy v praxi pedagoga

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem projektu bylo vytvořit diagnostický prostředek pro stanovení úrovně motorické kompetence u dětí ve věkové kategorii od 6 do 11 let. Je určen pedagogům 1. stupně základních škol, kteří nemají v rukou neklinický prostředek pro prvotní screening úrovně motorické kompetence. Je realizovatelný v běžné výuce ve školním prostředí pro vyhledávání dětí s motorickými obtížemi, které mohou v těžší formě indikovat vývojovou poruchu koordinace klasifikovanou jako specifickou poruchu učení. Vyhodnocení úrovně motorické kompetence i případných oblastí oslabení je usnadněno vytvořením jednoduchého online programu dostupného po registraci na webových stránkách projektu. Po vyhodnocení případných oslabení lze při nápravě navázat v projektu vytvořenými metodickými listy se specifickým zaměřením na oslabenou oblast motoriky.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychomotor diagnostics and intervention approaches in pedagogical practice

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the project was to develop a diagnostic tool for determining the level of motor competence in children aged 6 to 11 years. It is intended for primary school teachers who do not have in their hands a non-clinical tool for initial screening of motor competence level. It can be implemented in a regular school setting to identify children with motor difficulties that may indicate dyspraxia classified as a specific learning disability in a more severe form. The assessment of the level of motor competence and possible areas of impairment is facilitated by the creation of a simple online program. Once any impairments have been evaluated, remediation can be followed up by the method sheets created, with a specific focus on the impaired motor area.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000221" target="_blank" >TL03000221: Diagnostika motorické kompetence v pedagogické praxi: identifikace dysprakticky ohrožených dětí mladšího školního věku</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    61

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    TA ČR

  • Verze