Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití získaných dat od zákazníků prostřednictvím informačního systému v podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190420" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190420 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití získaných dat od zákazníků prostřednictvím informačního systému v podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    "Daný příspěvek popisuje využití informačního systému v podnicích pro získávání potřebných údajů o zákaznících v rámci CRM. Prezentuje část výzkumu, který byl realizován v rámci grantového projektu GACR 402/06/0577 ""Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik""."

  • Název v anglickém jazyce

    Usage of Gained Data from Consumers through an Informative System to a Company

  • Popis výsledku anglicky

    "The article describes the use of information system in companies for obtaining needed data about consumers in the scope of CRM. It presents a part of the research which has been conducted as a part of the project supported by the Grant Agency of the Czech Republic n. 402/06/0577 ""Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company"". The research focused on B2C markets in particular on including companies in the production (manufacturers producing products for consumer market) and service sectors, sales and distribution sectors. A depth interview was used as a method of data collection. About 30 companies were involved in the interviewing."

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Liberecké ekonomické fórum

  • ISBN

    978-80-7372-244-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    518-523

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    11. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku