Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnota zákazníka v podnikatelských subjektech cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F13%3A%230001975" target="_blank" >RIV/46747885:24310/13:#0001975 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnota zákazníka v podnikatelských subjektech cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cestovní ruch se bezpochyby řadí k důležitým odvětvím ekonomiky. Předmětem této monografie jsou cestovní kanceláře (CK) a agentury (CA), které zprostředkovávají cestovatelům nabídku nejrůznějších subjektů cestovního ruchu ve formě zájezdu. Konkurence mezi zprostředkovateli nabídky ovšem roste. Na trh vstupují i zahraniční společnosti a navíc je v dnešní době rozvoje informačních technologií stále více zákazníků schopno zorganizovat svoji dovolenou samostatně. Otázkou tedy zůstává, na co by se měly CK aCA při své činnosti zaměřit, aby uspokojily individuální přání a potřeby zákazníků a udržely se na trhu. Řešením může být právě hodnota zákazníka, kterou lze chápat jako hodnotu poskytovanou zákazníkům i jako hodnotu zákazníků pro podnik, přičemž tyto dva významy spolu úzce souvisí a nelze je oddělit. Cílem monografie je tedy navrhnout model hodnoty pro zákazníka reflektující specifika CK a CA a zejména identifikovat dimenze, které hodnotu pro zákazníka tvoří. Publikace shrnuje dosavadní

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Value in Tourism Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    There is no doubt that tourism is one of the most important industries for a country?s economy. The monograph deals with travel agencies (TA) and tour operators (TO) that act as an intermediacy for tour offers of various tourism organizations. Nevertheless, the competition between them has become more intensive. Foreign businesses have entered the domestic market, too. Furthermore, more customers are able to organize their holiday by themselves in this time of rapid technology development. Therefore, the emerging question is what the TA/TO should focus on in their activities to satisfy the individual wishes and needs of their customers. The solution can be found in customer value, which can be understood as the value provided to the customers as well as the value of customers to a business. These two explanations are closely related, and it is not possible to separate one from the other. Hence, the objective of the monograph is to propose a model of customer value that reflects the par

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7494-013-2

  • Počet stran knihy

    1000

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Kód UT WoS knihy