Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customers´online Shopping Attitudes in Relation to Their Online Shopping Experience

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F13%3A%230002060" target="_blank" >RIV/46747885:24310/13:#0002060 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customers´online Shopping Attitudes in Relation to Their Online Shopping Experience

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It was found that despite some identified differences in online shopping attribute evaluation and online shopping attribute importance analyzed by shoppers´ experience, their attitudes towards online shopping can be perceived as very similar and very positive. This represents a great potential for the growth of online shopping in the Czech market in terms of the number of shoppers and the amount of money spent by online shopping.

  • Název v anglickém jazyce

    Customers´online Shopping Attitudes in Relation to Their Online Shopping Experience

  • Popis výsledku anglicky

    It was found that despite some identified differences in online shopping attribute evaluation and online shopping attribute importance analyzed by shoppers´ experience, their attitudes towards online shopping can be perceived as very similar and very positive. This represents a great potential for the growth of online shopping in the Czech market in terms of the number of shoppers and the amount of money spent by online shopping.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Liberec Economic Forum 2013

  • ISBN

    978-80-7372-953-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    495-503

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku