Customers´online Shopping Attitudes in Relation to Their Online Shopping Experience
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F13%3A%230002060" target="_blank" >RIV/46747885:24310/13:#0002060 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customers´online Shopping Attitudes in Relation to Their Online Shopping Experience
Popis výsledku v původním jazyce
It was found that despite some identified differences in online shopping attribute evaluation and online shopping attribute importance analyzed by shoppers´ experience, their attitudes towards online shopping can be perceived as very similar and very positive. This represents a great potential for the growth of online shopping in the Czech market in terms of the number of shoppers and the amount of money spent by online shopping.
Název v anglickém jazyce
Customers´online Shopping Attitudes in Relation to Their Online Shopping Experience
Popis výsledku anglicky
It was found that despite some identified differences in online shopping attribute evaluation and online shopping attribute importance analyzed by shoppers´ experience, their attitudes towards online shopping can be perceived as very similar and very positive. This represents a great potential for the growth of online shopping in the Czech market in terms of the number of shoppers and the amount of money spent by online shopping.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Liberec Economic Forum 2013
ISBN
978-80-7372-953-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
495-503
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—