Communication as a Factor Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002276" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002276 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Communication as a Factor Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping
Popis výsledku v původním jazyce
This article deals with the issue of communications in clothes e-shops. The basis of this article is a questionnaire survey among final consumers and deals of factors of communication that lead customers to satisfaction and loyalty of e-shop. This surveywas conducted as part of the Student?s Grand Competition at the Faculty of Ecomics, Technical University of Liberec.
Název v anglickém jazyce
Communication as a Factor Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping
Popis výsledku anglicky
This article deals with the issue of communications in clothes e-shops. The basis of this article is a questionnaire survey among final consumers and deals of factors of communication that lead customers to satisfaction and loyalty of e-shop. This surveywas conducted as part of the Student?s Grand Competition at the Faculty of Ecomics, Technical University of Liberec.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
ISBN
978-80-87952-07-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
582-587
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
042-14-14030-12