Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communication as a Factor Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F14%3A00002276" target="_blank" >RIV/46747885:24310/14:00002276 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communication as a Factor Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with the issue of communications in clothes e-shops. The basis of this article is a questionnaire survey among final consumers and deals of factors of communication that lead customers to satisfaction and loyalty of e-shop. This surveywas conducted as part of the Student?s Grand Competition at the Faculty of Ecomics, Technical University of Liberec.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication as a Factor Defining Satisfaction and Loyalty of the Online Shopping

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the issue of communications in clothes e-shops. The basis of this article is a questionnaire survey among final consumers and deals of factors of communication that lead customers to satisfaction and loyalty of e-shop. This surveywas conducted as part of the Student?s Grand Competition at the Faculty of Ecomics, Technical University of Liberec.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    582-587

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    042-14-14030-12