Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nástroje zpětné vazby a jejich používanost ubytovacími kapacitami v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F16%3A00000265" target="_blank" >RIV/46747885:24310/16:00000265 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.slu.cz/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia" target="_blank" >http://www.slu.cz/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nástroje zpětné vazby a jejich používanost ubytovacími kapacitami v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá problematikou zjišťování zpětné vazby ubytovacími kapacitami v Ústeckém, Libereckém a Královehradeckém kraji. Tyto kraje jsou typické velkým množstvím spíše menších ubytovacích kapacit, například penziony a chatami, které jsou zejména v Jizerských horách. Cílem výzkumu bylo definovat nástroje online a offline zákaznické zpětné vazby, které nejčastěji používají ubytovací kapacity v těchto krajích a zanalyzovat jejich užívání dle typu a velikosti ubytovací kapacity. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 356 respondentů. Výsledky ukazují, že typ ubytování nemá statisticky významný vliv na používání nástrojů zpětné vazby. Na druhou stranu byl zjištěn statistický rozdíl mezi velikostí ubytovacího zařízení pod a nad 29 lůžek a také u větších kapacit s obratem nad 1 milion korun.

  • Název v anglickém jazyce

    Tools of Customer Feedback and Frequency of Using by the Accommodation Facility in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with problems of the customer feedback for accommodation in the Ústí nad Labem, Liberec and Hradec Králové districts. These districts are typical for a lot of small accommodation, for example pensions or cottages located in the mountains. The aim of the research was to determine which tools of online and offline customer feedback are used by the accommodation facilities in these areas and assess the difference between accommodation types and sizes. Questionnaire research was made with 356 participants and then statistically evaluated by test of independence. The findings show that type of accommodation has no significant impact on used of communication tools. On the other hand, we observed statistical difference between accommodation size over/under 29 beds and also with turnover over/under 1 million Czech crowns.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Academica Karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    83-94

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus