Nástroje zpětné vazby a jejich používanost ubytovacími kapacitami v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F16%3A00000265" target="_blank" >RIV/46747885:24310/16:00000265 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.slu.cz/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia" target="_blank" >http://www.slu.cz/opf/cz/informace/acta-academica-karviniensia</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nástroje zpětné vazby a jejich používanost ubytovacími kapacitami v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá problematikou zjišťování zpětné vazby ubytovacími kapacitami v Ústeckém, Libereckém a Královehradeckém kraji. Tyto kraje jsou typické velkým množstvím spíše menších ubytovacích kapacit, například penziony a chatami, které jsou zejména v Jizerských horách. Cílem výzkumu bylo definovat nástroje online a offline zákaznické zpětné vazby, které nejčastěji používají ubytovací kapacity v těchto krajích a zanalyzovat jejich užívání dle typu a velikosti ubytovací kapacity. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 356 respondentů. Výsledky ukazují, že typ ubytování nemá statisticky významný vliv na používání nástrojů zpětné vazby. Na druhou stranu byl zjištěn statistický rozdíl mezi velikostí ubytovacího zařízení pod a nad 29 lůžek a také u větších kapacit s obratem nad 1 milion korun.
Název v anglickém jazyce
Tools of Customer Feedback and Frequency of Using by the Accommodation Facility in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This paper deals with problems of the customer feedback for accommodation in the Ústí nad Labem, Liberec and Hradec Králové districts. These districts are typical for a lot of small accommodation, for example pensions or cottages located in the mountains. The aim of the research was to determine which tools of online and offline customer feedback are used by the accommodation facilities in these areas and assess the difference between accommodation types and sizes. Questionnaire research was made with 356 participants and then statistically evaluated by test of independence. The findings show that type of accommodation has no significant impact on used of communication tools. On the other hand, we observed statistical difference between accommodation size over/under 29 beds and also with turnover over/under 1 million Czech crowns.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Academica Karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
83-94
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—