Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004397" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Personální marketing a budování značky zaměstnavatele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie Personální marketing a budování značky zaměstnavatele přináší v české literatuře doposud nedostatečně prezentované téma z pohledu teorie a praxe. V pěti hlavních kapitolách seznamuje odbornou veřejnost s personálním marketingem a s využitím marketingového mixu v personální práci, se značkou zaměstnavatele a s hodnotovou nabídkou zaměstnavatele. Dále tato témata přenáší do oblasti strategického řízení, konkrétně personální strategie, kde jsou následně aplikována do jednotlivých personálních činností. Významná pozornost je věnována oblasti komunikace, která je klíčová z pohledu interního i externího personálního marketingu. Představuje nástroje, prostředky, trendy i specifika ve vazbě na generaci Y. Monografie, která je určená pro širokou odbornou veřejnost z řad oborníků na lidské zdroje, konzultantům, marketingovým specialistům i odborníkům v akademickém prostředí a studentům se zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů, tak přináší komplexní pohled na téma, které je velmi aktuální, živé a významné pro úspěch podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    HR Marketing and Employer Branding

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph HR marketing and employer branding covers a trendy topic which has not yet been introduced into Czech expert theoretical and practical literature. In the five main chapters readers can acquaint themselves with key topics such as personal marketing and the application of a marketing mix to employees (current and potential), employer branding, and employer and employee value proposition. Furthermore, the monograph introduces readers to the area of strategic management and its interconnection with strategic HR management and HR marketing. It emphasises the importance of a strategic framework for HR marketing and introducing it into day-to-day HR activities, namely recruitment, the induction process, training, evaluation and remuneration. Special attention is paid to HR marketing communication, which is crucial for the application of internal and external HR marketing. It mentions different tools, trends and some specifics in connection with the Y generation. The monograph, which is targeted mainly at specialists from the human resources management area, consultants, marketing professionals and also academics, researchers and students, offers a comprehensive overview of HR marketing as a very topical issue crucial for companies` success.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7494-382-9

  • Počet stran knihy

    208

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Kód UT WoS knihy