Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F17%3A00004397" target="_blank" >RIV/46747885:24310/17:00004397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie Personální marketing a budování značky zaměstnavatele přináší v české literatuře doposud nedostatečně prezentované téma z pohledu teorie a praxe. V pěti hlavních kapitolách seznamuje odbornou veřejnost s personálním marketingem a s využitím marketingového mixu v personální práci, se značkou zaměstnavatele a s hodnotovou nabídkou zaměstnavatele. Dále tato témata přenáší do oblasti strategického řízení, konkrétně personální strategie, kde jsou následně aplikována do jednotlivých personálních činností. Významná pozornost je věnována oblasti komunikace, která je klíčová z pohledu interního i externího personálního marketingu. Představuje nástroje, prostředky, trendy i specifika ve vazbě na generaci Y. Monografie, která je určená pro širokou odbornou veřejnost z řad oborníků na lidské zdroje, konzultantům, marketingovým specialistům i odborníkům v akademickém prostředí a studentům se zaměřením na oblast řízení lidských zdrojů, tak přináší komplexní pohled na téma, které je velmi aktuální, živé a významné pro úspěch podniku.
Název v anglickém jazyce
HR Marketing and Employer Branding
Popis výsledku anglicky
The monograph HR marketing and employer branding covers a trendy topic which has not yet been introduced into Czech expert theoretical and practical literature. In the five main chapters readers can acquaint themselves with key topics such as personal marketing and the application of a marketing mix to employees (current and potential), employer branding, and employer and employee value proposition. Furthermore, the monograph introduces readers to the area of strategic management and its interconnection with strategic HR management and HR marketing. It emphasises the importance of a strategic framework for HR marketing and introducing it into day-to-day HR activities, namely recruitment, the induction process, training, evaluation and remuneration. Special attention is paid to HR marketing communication, which is crucial for the application of internal and external HR marketing. It mentions different tools, trends and some specifics in connection with the Y generation. The monograph, which is targeted mainly at specialists from the human resources management area, consultants, marketing professionals and also academics, researchers and students, offers a comprehensive overview of HR marketing as a very topical issue crucial for companies` success.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7494-382-9
Počet stran knihy
208
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS knihy
—