Determining Factors for Internal Personnel Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F18%3A00005939" target="_blank" >RIV/46747885:24310/18:00005939 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Determining Factors for Internal Personnel Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this contribution is to present output from two conducted quantitative studies, the main theme of which was personnel marketing. The aim of both studies was to identify the most important determining factors for internal personnel marketing. Internal personnel marketing can be viewed as a modern tool for personnel management. The most important task of internal personnel marketing is to carry out activities with the aim of increasing or maintaining attractiveness of a business both in the eyes of current employees and in those of potential job applicants.
Název v anglickém jazyce
Determining Factors for Internal Personnel Marketing
Popis výsledku anglicky
The aim of this contribution is to present output from two conducted quantitative studies, the main theme of which was personnel marketing. The aim of both studies was to identify the most important determining factors for internal personnel marketing. Internal personnel marketing can be viewed as a modern tool for personnel management. The most important task of internal personnel marketing is to carry out activities with the aim of increasing or maintaining attractiveness of a business both in the eyes of current employees and in those of potential job applicants.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IDIMT 2018: Strategic Modeling in Management, Economy and Society - 26th Interdisciplinary Information Management Talks
ISBN
978-3-99062-339-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
455-461
Název nakladatele
Trauner Verlag
Místo vydání
Linz
Místo konání akce
Kutná Hora
Datum konání akce
1. 1. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—