Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determining Factors for Internal Personnel Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F18%3A00005939" target="_blank" >RIV/46747885:24310/18:00005939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Determining Factors for Internal Personnel Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this contribution is to present output from two conducted quantitative studies, the main theme of which was personnel marketing. The aim of both studies was to identify the most important determining factors for internal personnel marketing. Internal personnel marketing can be viewed as a modern tool for personnel management. The most important task of internal personnel marketing is to carry out activities with the aim of increasing or maintaining attractiveness of a business both in the eyes of current employees and in those of potential job applicants.

  • Název v anglickém jazyce

    Determining Factors for Internal Personnel Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this contribution is to present output from two conducted quantitative studies, the main theme of which was personnel marketing. The aim of both studies was to identify the most important determining factors for internal personnel marketing. Internal personnel marketing can be viewed as a modern tool for personnel management. The most important task of internal personnel marketing is to carry out activities with the aim of increasing or maintaining attractiveness of a business both in the eyes of current employees and in those of potential job applicants.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT 2018: Strategic Modeling in Management, Economy and Society - 26th Interdisciplinary Information Management Talks

  • ISBN

    978-3-99062-339-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    455-461

  • Název nakladatele

    Trauner Verlag

  • Místo vydání

    Linz

  • Místo konání akce

    Kutná Hora

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku