TOEIC Listening and Reading jako součást hodnocení studentů Technické univerzity v Liberci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00009552" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00009552 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2021_3_06.pdf" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2021_3_06.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-3-006" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-3-006</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
TOEIC Listening and Reading jako součást hodnocení studentů Technické univerzity v Liberci
Popis výsledku v původním jazyce
Ve článku je nejprve uvedena charakteristika testu TOEIC v kontextu testování studentů na Technické univerzitě v Liberci, Katedře cizích jazyků. Dále je popsána analýza výsledků těchto testů získaných v období let 2015 - 2020. Analýza byla zaměřena na porovnání skóre, které uchazeči dosáhli v sekcích testu ve čtení a v poslechu. Výsledky šetření jsou podnětem k návrhu na úpravy sylabů jazykových kurzů tak, abychom se zaměřili na vyváženost učebních aktivit a podpoření slabších dovedností studentů, kterými jsou problémy ve čtení s porozuměním. Dalším zdrojem informací k aktualizaci učebních plánů jsou názory studentů, kteří test TOEIC i jazykový kurz absolvovali v roce 2019.
Název v anglickém jazyce
TOEIC Listening and Reading as Part of Student‘s Evaluation at the Technical University of Liberec
Popis výsledku anglicky
The first part of the article presents the characteristics of the TOEIC test in the context of testing students at the Department of Foreign Languages of the Technical University of Liberec. The analysis of the test results obtained in the period from 2015 to 2020 is described in the next part. The analysis was focused on the comparison of the scores that the candidates achieved in the reading and listening sections of the test. The results of the survey are meant to give a stimulus to propose a modification of the syllabi of language courses so that they focus on the balance of learning activities and support of weaker skills of students, i.e., problems in reading comprehension. The opinions of students who took the TOEIC test and the language course in 2019 are another source of information serving to update the syllabi.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Svazek periodika
27
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
53-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—