Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TOEIC Listening and Reading jako součást hodnocení studentů Technické univerzity v Liberci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F21%3A00009552" target="_blank" >RIV/46747885:24310/21:00009552 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2021_3_06.pdf" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2021_3_06.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-3-006" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-3-006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    TOEIC Listening and Reading jako součást hodnocení studentů Technické univerzity v Liberci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve článku je nejprve uvedena charakteristika testu TOEIC v kontextu testování studentů na Technické univerzitě v Liberci, Katedře cizích jazyků. Dále je popsána analýza výsledků těchto testů získaných v období let 2015 - 2020. Analýza byla zaměřena na porovnání skóre, které uchazeči dosáhli v sekcích testu ve čtení a v poslechu. Výsledky šetření jsou podnětem k návrhu na úpravy sylabů jazykových kurzů tak, abychom se zaměřili na vyváženost učebních aktivit a podpoření slabších dovedností studentů, kterými jsou problémy ve čtení s porozuměním. Dalším zdrojem informací k aktualizaci učebních plánů jsou názory studentů, kteří test TOEIC i jazykový kurz absolvovali v roce 2019.

  • Název v anglickém jazyce

    TOEIC Listening and Reading as Part of Student‘s Evaluation at the Technical University of Liberec

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the article presents the characteristics of the TOEIC test in the context of testing students at the Department of Foreign Languages of the Technical University of Liberec. The analysis of the test results obtained in the period from 2015 to 2020 is described in the next part. The analysis was focused on the comparison of the scores that the candidates achieved in the reading and listening sections of the test. The results of the survey are meant to give a stimulus to propose a modification of the syllabi of language courses so that they focus on the balance of learning activities and support of weaker skills of students, i.e., problems in reading comprehension. The opinions of students who took the TOEIC test and the language course in 2019 are another source of information serving to update the syllabi.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    53-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus