Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use of Artificial Intelligence in Teaching Foreign Languages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F23%3A00011698" target="_blank" >RIV/46747885:24310/23:00011698 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2023_3_11.pdf" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/archiv/PDF/ACC_2023_3_11.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/acc-2023-0020" target="_blank" >10.2478/acc-2023-0020</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Nutzung der künstlichen Intelligenz im Fremdsprachenunterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die Integration von künstlicher Intelligenz (KI) in Bildungseinrichtungen hat das Potenzial, den Lehrprozess zu optimieren und Lehrkräften wertvolle Ressourcen und Zeit zu sparen. KI kann in verschiedenen Bereichen der Unterrichtsvorbereitung eingesetzt werden, angefangen bei der Erstellung von Lehrmaterialien bis hin zur Personalisierung des Lernens. In diesem Beitrag werden sechs wichtige Bereiche vorgestellt, in denen KI im Fremdsprachenunterricht eingesetzt werden kann. Er konzentriert sich auf die Vor- und Nachteile und mögliche Tücken.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of Artificial Intelligence in Teaching Foreign Languages

  • Popis výsledku anglicky

    The introduction of Artificial Intelligence (AI) in educational institutions has the potential to optimize the teaching process and save teachers valuable time. Artificial Intelligence can be utilised in various areas of teaching preparation, ranging from creating teaching materials to implementing teaching strategies. This article presents six important areas where AI can be used in teaching foreign languages, highlighting the advantages and disadvantages as well as potential pitfalls.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XXIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus