Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000328" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000328 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Funkční ICT znalosti a dovednosti jsou nezbytnou součástí kompetencí vysokoškolských studentů a kvalifikace moderního učitele. ICT znalosti a dovednosti u 56 studentů prvního ročníku kombinovaných učitelských studijních programů byly zjišťovány pomocí on-line testu informační gramotnosti TIGR fy SCIO. Ukázalo se, že průměrné výsledky testovaných vysokoškolských studentů kombinovaného studia jsou srovnatelné s výsledky studentů končících první půli studia na víceletých gymnáziích. Dále bylo zjištěno, žeexistuje statisticky významná skupina studentů učitelství bez funkční ICT gramotnosti a současně existuje také statisticky významná skupina, kterou lze označit jako jedince ICT gramotné.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT SKILLS OF A STUDENT TEACHER (TIGR FOR FUTURE TEACHERS)

  • Popis výsledku anglicky

    Functional ICT knowledge and skills are an essential part of university students' competencies as well as skills of the modern teacher. ICT knowledge and skills of 56 freshman students in combined teacher training programs were surveyed using an online test of computer literacy TIGR by SCIO company. It was found that the average test results of university students in combined study are comparable with the results of students finishing the first half of the studies at the 8-year grammar school. Furthermore, it was found that there is a statistically significant group of student teachers without functional ICT literacy, while there is also a statistically significant group, which can be described as ICT literate individuals.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské pedagogické fórum 2011. Současná společnost a profese učitele. Sborník konference 5.?9. prosince 2011. Hradec Králové.

  • ISBN

    978-80-904877-6-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    324-331

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku