ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000707" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000707 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.grantjournal.com/issue/0101/PDF/0101.pdf" target="_blank" >http://www.grantjournal.com/issue/0101/PDF/0101.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).
Popis výsledku v původním jazyce
Funkční ICT znalosti a dovednosti jsou nezbytnou součástí kompetencí vysokoškolských studentů a kvalifikace moderního učitele. ICT znalosti a dovednosti u 56 studentů prvního ročníku kombinovaných učitelských studijních programů byly zjišťovány pomocí on-line testu informační gramotnosti TIGR fy SCIO. Ukázalo se, že průměrné výsledky testovaných vysokoškolských studentů kombinovaného studia jsou srovnatelné s výsledky studentů končí-cích první půli studia na víceletých gymnáziích. Dále bylo zjištěno, žeexistuje statisticky významná skupina studentů učitelství bez funkční ICT gramotnosti a současně existuje také statisticky významná skupina, kterou lze označit jako jedince ICT gramotné.
Název v anglickém jazyce
ICT SKILLS OF A STUDENT TEACHER (TIGR FOR FUTURE TEACHERS).
Popis výsledku anglicky
Functional ICT knowledge and skills are an essential part of university students' competencies as well as skills of the modern teacher. ICT knowledge and skills of 56 freshman students in combined teacher training programs were surveyed using an online test of computer literacy TIGR by SCIO company. It was found that the average test results of university students in combined study are comparable with the results of students finishing the first half of the studies at the 8-year grammar school. Furthermore, it was found that there is a statistically significant group of student teachers without functional ICT literacy, while there is also a statistically significant group, which can be described as ICT literate individuals.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Grant Journal
ISSN
1805-0638
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
70-74
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—