Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000397" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy uvádí základní poznatky o vzdělávání, integraci, inkluzi a školském systému České republiky v kontextu specifických poruch učení a chování. Specifickým poruchám učení sevěnuje podrobněji a orientačně se zabývá i problematikou specifických poruch chování, tj. poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchou pozornosti. V prezentovaném výzkumu, který byl realizován v rámci výzkumného projektu č. 5824 SGS FP TUL 2011, jsouanalyzovány a srovnávány výsledky kvantitativního šetření úrovně vědomostí učitelů 1. a 2. stupně základních škol o specifických poruchách učení. Dále jsou zkoumány znalosti učitelů o vhodných postupech práce s žáky se specifickými poruchami učení a dovednosti jejich praktické aplikace s preferencí psychické podpory těchto dětí. Současně jsou porovnávány rozdíly v přístupu učitelů k žákům se specifickými poruchami učení a k integrovaným žákům s jinými handicapy.

  • Název v anglickém jazyce

    Specific learning and behavior in inclusive elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    The present book Special Educational Needs in the Inclusive Environment of Basic Schools offers basic findings related to integration, inclusion, education and school curriculum in the Czech Republic in the context of pupils with special educational needs, particularly those with learning and behavioral problems. Specific learning disorders are treated in more detail and specific behavioral disorders are dealt with on a border level ? mainly attention deficits hyperactivity disorders, and attention deficits on their own. The research, which was realized within grant 5824 SGS FP TUL 2011, was aimed at determining the level of awareness of and the familiarity with specific learning disabilities in teachers at primary and lower-secondary schools. Qualitative and quantitative results were analyzed and compared. Next, teacher knowledge of proper procedures of working with pupils with specific learning disabilities and teacher ability to apply these procedures with psychological support of t

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7372-815-1

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Kód UT WoS knihy