Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701JAI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701JAI - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie uplatňované v edukaci žáků s poruchami autistického spektra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace předkládá poznatky, rady a doporučení, které jsou důležité pro výchovu a vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra. Cílem je nabídnout pedagogickým pracovníkům informace a postupy, využitelné v každodenní praxi. Jsou zde popsány speciální vzdělávací potřeby žáků s PAS, následuje popis podmínek inkluzivního vzdělávání a to od nutnosti úprav organizace vzdělávání, prostorové a materiální předpoklady až po nezbytné personální a sociální zajištění. V dalších kapitolách jsou popsány zásady nutné pro nácviky sociálních a komunikačních dovedností a základní principy strukturovaného učení, které je u žáků s poruchou autistického spektra v praxi využíváno. Většina dětí s autismem, vzhledem k deficitům vyplývajícím z autistické triády, trpí ve větší či menší míře problémy v chování. Více než polovina z nich dokonce tak závažnými, že vyžadují využití různých strategií k jejich eliminaci. Popisem a praktickým využitím těchto strategií se věnuje závěrečná část monografie.

  • Název v anglickém jazyce

    The strategy applicable in the education of pupils with autistic spectrum disorders

  • Popis výsledku anglicky

    The publication presents insights, advice and recommendations, which are important for the education of children, pupils and students with autism spectrum disorders. The aim is to offer teachers the information and procedures that may be used in everyday practice. Described the special educational needs of pupils with ASD conditions of inclusive education and the need for adaptation of education organization, spatial and material conditions necessary to staffing. The following chapters describe principles required for training in social and communication skills and the basics of structured learning which is in pupils with autism spectrum disorders used in practice. Most children with autism, respecting deficits resulting from autistic triad, suffer to a greater or lesser extent of behavioral problems. More than half of them are even so serious that they require the use of different strategies to eliminate them. Description and use of these strategis is dedicated to in final part of the book.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7225-432-3

  • Počet stran knihy

    85

  • Název nakladatele

    Montanex, a.s.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy