Zkušenosti s výukou počítačové grafiky a multimédií na Fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000722" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000722 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://didinfo.umb.sk/public/filestore/documents/richtext/138/didinfo2012.pdf" target="_blank" >http://didinfo.umb.sk/public/filestore/documents/richtext/138/didinfo2012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti s výukou počítačové grafiky a multimédií na Fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přibližuje čtyřleté zkušenosti s výukou počítačové grafiky a multimédií na Fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci. Výuka těchto předmětů se rozvíjela na základě zpětných vazeb získaných jak od prezenčních studentů, tak od studentů kurzů dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, kterých se zúčastnili studující jak výtvarných, tak informatických oborů. Při výuce těchto předmětů, které ze své podstaty obsahují výtvarné prvky, byl kladen důraz na rozvoj kreativity. Při rozvoji kreativity je však nutné projít postupně všemi přípravnými fázemi tvůrčího procesu, tak jak je definuje revidovaná Bloomova taxonomie. Proto byly na základě této taxonomie připraveny sylaby těchto předmětů.
Název v anglickém jazyce
Experience in the Teaching of Computer Graphics and Multimedia at the Faculty of Sciences, Humanities and Education at the Technical Univerzity of Liberec
Popis výsledku anglicky
The paper decribes four years experience of teaching Computer Graphics and Multimedia at the Faculty of Sciences, Humanities and Education at the Technical University of Liberec. Teaching experience was developed with feedback received from both full-time students and students from the courses of further education for teachers. There were teachers of computer science and art in these courses. The emphasis was on the development of creativity. In the development of creativity it is necessary to pass through some stages of the creative process as was defined in the revised Bloom's taxonomy. Therefore, syllabi of Computer graphics and Multimedia were based on this taxonomy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Didinfo 2012
ISBN
978-80-557-0342-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
281
Strana od-do
214-223
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela, Fakulta prirodných ved v Banskej Bystrici
Místo vydání
Bánska Bystrica
Místo konání akce
Bánska Bystrica
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—