Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

České geografické kurikulum hodnocené revidovanou Bloomovou taxonomií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230000955" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0000955 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://icolle.mendelu.cz/icolle2013.php" target="_blank" >http://icolle.mendelu.cz/icolle2013.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    České geografické kurikulum hodnocené revidovanou Bloomovou taxonomií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text článku se věnuje vzdělávání a zvláště geografickému vzdělávání v České republice. Autor nabízí možné řešení proti tradičním a kritizovaným přístupům v geografickém vzdělávání ? encyklopedičnosti a mechanickému učení se faktům. Řešením může být používání ?vyšších pater? Revidované Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů spolu s tématy, která nabízí americký autor P. Gersmehl. Toto geografické vzdělávání je ověřováno v přípravě budoucích učitelů zeměpisu na katedře geografie Technické univerzity v Liberci. Studenti ověřují tyto poznatky jak v pedagogických praxích, tak také ve svých diplomových pracích.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Geographical curriculum assessed by revised Bloom?s taxonomy.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with education and geographical education especially in the Czech Republic. The author offers potential solution which is opposed to traditional and criticised model in geographical education - encyclopaedism and learning of facts. The solution of the learning problem is using higher levels of Revised Bloom's Taxonomy of Educational Objectives and geographical themes which are offered by American educator, P. Gersmehl. This model is used in preparation of teaching from the view of geography teachers at the Department of Geography, Technical University of Liberec. Students use their knowledge and experience during their pedagogical practice at schools as well as in writing of their diploma theses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2013

  • ISBN

    978-80-7375-825-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    483-498

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    17. až 18.9.2013

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku