Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Začínající učitel cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F13%3A%230000974" target="_blank" >RIV/46747885:24510/13:#0000974 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Začínající učitel cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se zaměřujeme na problémy a potřeby začínajících učitelů cizích jazyků. Úvodní pasáž je věnována charakteristice začínajícího učitele. Druhá část shrnuje výsledky výzkumných studií zaměřených na identifikaci oblastí, ve kterých čerství absolventi učitelských oborů pociťují největší slabiny; výzkumná zjištění jsou doplněna o poznatky z vlastní praxe jako metodika a fakultního učitele. Třetí část představuje sérii praktických doporučení pro učitele cizích jazyků v prvním roce praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Beginning Foreign Language Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the problems and needs of beginning foreign language teachers. The introduction is devoted to the characteristics of a beginning teacher. The second part of the article summarises the results of various research studies whose common aim was to identify areas which fresh teacher-training graduates find most problematic. The last part consists of a series of practical recommendations for beginning foreign language teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Metodický poradník učitele cizího jazyka

  • ISBN

    978-80-7414-610-7

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    73-78, 184-186

  • Počet stran knihy

    195

  • Název nakladatele

    Síť vzdělavatelů učitelů cizích jazyků NEFLT

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly