Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychohygiena učitele jako zástupce pomáhající profese založená na bázi sebeřízení a prevenci vzniku distresu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001132" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001132 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychohygiena učitele jako zástupce pomáhající profese založená na bázi sebeřízení a prevenci vzniku distresu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Psychohygiena pro děti (žáky) je téma, které pedagogická literatura řeší poměrně obsáhle. Méně prostoru je věnováno psychohygieně pedagogů, kteří tuto náročnou profesi vykonávají. Příspěvek se bude zabývat komplexním přístupem pedagoga k pojetí své prácea svého odpočinku tak, aby byl efektivní, sám pedagog uspokojený ze své práce a odpočatý. Internalizace vhodných návyků sebeřízení, jejich dlouhodobé vědomé a aktivní udržování vede k jejich automatizaci a takovému druhu zvnitřnění, které následně ústív přirozené vnímání návyků jako součásti osobnostních charakteristik pedagoga.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-renewal of the teacher as an expert in a helping-profession based on managerial skills and prevention of distress

  • Popis výsledku anglicky

    Self-renewal of pupils is a well-known topic in pedagogical literature. Less room is given to the self-renewal of teachers who work in this demanding profession. The article deals with a complex approach of a teacher towards their work and relaxation so,that the teacher is effective, relaxed and satisfied in their profession. Internalization of appropriate professional habits, their conscious and active maintaining lead to automation and the habits become integral components of teachers´ personality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání

  • ISBN

    9788090524521

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    49-59

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku