Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odlišnosti kultur při výuce jazyků, především češtiny pro cizince.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001183" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odlišnosti kultur při výuce jazyků, především češtiny pro cizince.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop seznamuje s problematikou integračního procesu: základní etapy procesu přizpůsobování se, kulturní šok a jak ho zvládnout. Základní modely a dimenze kultury. Hodnotový systém a náboženství. Neverbální komunikace. Jazyk a odlišná kultura. Klíčovékompetence učitele a jejich rozvíjení. Integrační proces od příchodu žáka do nové školy. Vstupní analýza dítěte, čeština pro cizince a ostatní předměty, hodnocení žáka, mimoškolní aktivity. Vzdělání, postoje, profesní kompetence a přístup učitelů, spolužáků a okolí. Otázka přijetí či nepřijetí. Zvyšující se nároky na vedení i učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural differences in language teaching, especially Czech for foreigners.

  • Popis výsledku anglicky

    Workshop introduces the issue of the integration process, the basic stages of the process of adaptation, culture shock and how to handle him. Basic models and cultural dimensions. The system of values and religion. Nonverbal communication. Language and adifferent culture. Key competencies of teachers and their development. The integration process from coming to a new school pupil. Initial analysis of a child, Czech for foreigners and other subjects, pupil assessment, extracurricular activities. Education, attitudes, professional competencies and attitudes of teachers, classmates and neighborhood. The question of acceptance or rejection. Increasing demands on leadership and teachers.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    KČL FP TUL

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    16

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce