Rozvoj tvořivosti žáků kreativním psaním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001191" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001191 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj tvořivosti žáků kreativním psaním
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek seznamuje s rozsáhlým terénním výzkumem ve třinácti základních školách Libereckého kraje, a to na 1. stupni. Podrobně byly zkoumány a porovnány schopnosti žáků mladšího školního věku tvořivě psát. Do průzkumu bylo zařazeno náhodným výběrem 360žáků, přičemž jako součást vyhodnocení byl vyčíslen i rozdíl mezi pohlavími a mezi dětmi z města a vesnice.
Název v anglickém jazyce
Developing creativity of students creative writing
Popis výsledku anglicky
The paper introduces extensive field research in thirteen elementary schools of the Liberec Region, at the first stage. Were investigated in detail and compared the ability of primary school pupils to write creatively. The survey included a random selection of 360 pupils, and as part of the assessment was calculated as the difference between the sexes and between children from towns and villages.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metody a formy práce ve výuce mateřštiny.
ISBN
—
ISSN
1805-689X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
120
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Pedagogická fakulta UPOL v Olomouci
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—