Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohled zevnitř na učitelské sbory mateřských a základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008511" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008511 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/45960?show=full" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/45960?show=full</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7454-960-1" target="_blank" >10.7441/978-80-7454-960-1</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohled zevnitř na učitelské sbory mateřských a základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zaměřuje na sociální klima ve vybraných školních organizacích. Jedná se o náhled na učitelské sbory základních škol v návaznosti na dosavadní zjištění nejen autorů této publikace, přičemž se autoři dále věnují klimatu sborů mateřských škol, kterým byla výzkumná pozornost doposud věnována méně než sborům na vyšších stupních vzdělávání. Kapitoly opírající se o výzkumná data jsou provázány komparativním pohledem – autoři hledali polarity a komplementarity vnímaných kvalit klimatu sboru učiteli či řediteli, na základní škole pak učiteli prvního a druhého stupně.

  • Název v anglickém jazyce

    Inside view of preschool and primary school teaching staff

  • Popis výsledku anglicky

    The publication focuses on the social climate in selected school organizations. The authors present an insight into primary school teaching staff in connection with the previous findings, and the authors also focus on the climate of preschool teaching staff, to which research attention has so far been paid less than in higher education levels. A comparative approach links chapters based on research data - the authors sought the polarities and complementarities of climate’ s perceived qualities by teachers or principals and primary school by first and second-grade teachers.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-960-1

  • Počet stran knihy

    168

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy