Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stabilita a proměny klimatu učitelských sborů ZŠ: výsledky opakovaného šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008536" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008536 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.capv.cz/images/sborniky/2020/apv_2020.pdf" target="_blank" >http://www.capv.cz/images/sborniky/2020/apv_2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Stabilita a proměny klimatu učitelských sborů ZŠ: výsledky opakovaného šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek si klade za cíl prezentovat výsledky opakovaného dotazníkového šetření klimatu učitelských sborů v českých základních školách. Výsledky vyjadřují souhrnná data o charakteristikách sociálního klimatu učitelských sborů ZŠ a jejich dynamiku v odstupu dvou let.

  • Název v anglickém jazyce

    Stability and changes of the teaching staff social climate in basic schools: results of repeated survey

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the contribution is to inform about findings from repeated large-scale research of the teaching staff social climate in Czech basic schools. Social climate as a complex phenomenon (Anderson, 1982 and others) is characterized as subjective, collective and relatively stable. For school work it represents an educational model of functioning community and a suitable instrument for identification of school culture in which teaching staff climate plays a major role. Two quantitative research phases were realized (years 2016, 2018) on same N=125 teaching staffs of Czech schools, selected as a random sample, using OCDQ-RS questionnaire. Contact data collections were realized in schools. Research findings revealed a high variety of teaching staff social climate parameters (even really extreme) in Czech schools and relative stability of the climate.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA16-10057S" target="_blank" >GA16-10057S: Stabilita a proměny učitelských sborů základních škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů