Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing Logical Thinking Through Tasks in Mathematics Textbooks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F21%3A00009182" target="_blank" >RIV/46747885:24510/21:00009182 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://emejournal.upol.cz/Issues/Vol3No2/Vol3No2_Brehovsky-Prihonska.pdf" target="_blank" >http://emejournal.upol.cz/Issues/Vol3No2/Vol3No2_Brehovsky-Prihonska.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developing Logical Thinking Through Tasks in Mathematics Textbooks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents an analysis of selected mathematics textbooks for the first level of primary schools. The aim of our study was to pinpoint tasks within these textbooks that contribute to the development of logical thinking in pupils. Based on a quantitative evaluation of these tasks, we proposed a task categorisation, which will serve as a basis for further research.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Logical Thinking Through Tasks in Mathematics Textbooks

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents an analysis of selected mathematics textbooks for the first level of primary schools. The aim of our study was to pinpoint tasks within these textbooks that contribute to the development of logical thinking in pupils. Based on a quantitative evaluation of these tasks, we proposed a task categorisation, which will serve as a basis for further research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Elementary Mathematics Education Journal

  • ISSN

    2694-8133

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2694-8133

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    6-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus