Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čítanka a čtenář mladšího a středního školního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F21%3A00010405" target="_blank" >RIV/46747885:24510/21:00010405 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.unipo.sk/pedagogicka-fakulta/katedry/kklv/casopis/obsah-jednotlivych-cisel/2021-01" target="_blank" >https://www.unipo.sk/pedagogicka-fakulta/katedry/kklv/casopis/obsah-jednotlivych-cisel/2021-01</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čítanka a čtenář mladšího a středního školního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný text je příspěvkem k diskusi o podobě čítanek pro primární školu, faktorech, které vstupují do procesu jejich vzniku, ať už se jedná o věk, mentální a čtenářské kompetence cílové skupiny adresátů, nebo možnosti estetického, či pedagogicko-didaktického působení, do nějž se promítají aktuální koncepce vzdělávání. Autorka vnímá čítanky jako promyšlené antologie textů vycházející z řady požadavků na ně kladených, vybírá pro dané účely řadu učebnic nakladatelství Fraus, na níž vše demonstruje.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading-books and Readers of Early and Middle School Age

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper contributes to the discussion on the form of reading-books for primary school, and on the factors taken into consideration in their production, such as age, mental and reading competence of target groups, and possibilities of their aesthetic or pedagogical and didactical impact that is influenced by current conceptions of education. The author regards reading-books as elaborated anthologies that are based on specific requirements. All the above mentioned factors and requirements are demonstrated on a particular reading-book series published by Fraus publishing house.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60204 - General literature studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    O dieťati, jazyku, literatúre

  • ISSN

    1339-3200

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    143-154

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus