Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kombinatorika v primární škole. Rozvoj logicko-kombinačního myšlení žáků.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F25%3A00013281" target="_blank" >RIV/46747885:24510/25:00013281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kombinatorika v primární škole. Rozvoj logicko-kombinačního myšlení žáků.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace přináší poznatky z analýzy vybraných učebnic matematiky pro první stupeň základní školy z hlediska zastoupení úloh, které mají potenciál rozvíjet logicko-kombinační myšlení žáků. Přináší kategorizaci kombinatorických problémů a výsledky šetření o využívání kombinatorických úloh při výuce na základních školách. Výsledky jsou podloženy dotazníkovým šetřením učitelů primární školy a analýzou žákovských řešení zadaných úloh. Součástí publikace jsou aktivizující činnosti pro žáky a didaktické hry s metodickým komentářem k realizaci. Jedná se o druhé upravené vydání.

  • Název v anglickém jazyce

    Combinatorics in elementary school. The development of logical-combination thinking of pupils.

  • Popis výsledku anglicky

    The publication brings findings from the analysis of selected mathematics textbooks for the first grade of primary school in terms of the representation of tasks that have the potential to develop logical-combination thinking of pupils. It provides a categorization of combinatorial problems and the results of an investigation into the use of combinatorial tasks in teaching at elementary schools. The results are supported by a questionnaire survey of primary school teachers and an analysis of pupils‘ solutions to assigned tasks. Part of the publication are activating activities for pupils and didactic games with a methodological commentary on the implementation. This is the second revised edition.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2025

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7494-725-4

  • Počet stran knihy

    75

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Kód UT WoS knihy