Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh stabilizátoru kloubového trolejbusu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F08%3A%230000314" target="_blank" >RIV/47718684:_____/08:#0000314 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Verification of the stabilizer bar of an articulated trolleybus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At the modernization of the ŠKODA 22 Tr articulated trolleybus a different type of an articulated joint and a different type of driving axles were used in its construction besides other changes. During test drives, which were focused on the driving stability of the vehicle, a large roll of the rear section appeared. A suitable structural solution for reducing the rear section roll angle of the modernized trolleybus was the using of a rear section stabilizer bar. On the basis of computer simulations of the test drives with the trolleybus multibody models the correctness of the experimental-simulation approach used for the stabilizer bar structural design was verified.

  • Název v anglickém jazyce

    Verification of the stabilizer bar of an articulated trolleybus

  • Popis výsledku anglicky

    At the modernization of the ŠKODA 22 Tr articulated trolleybus a different type of an articulated joint and a different type of driving axles were used in its construction besides other changes. During test drives, which were focused on the driving stability of the vehicle, a large roll of the rear section appeared. A suitable structural solution for reducing the rear section roll angle of the modernized trolleybus was the using of a rear section stabilizer bar. On the basis of computer simulations of the test drives with the trolleybus multibody models the correctness of the experimental-simulation approach used for the stabilizer bar structural design was verified.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Engineering Mechanics

  • ISSN

    1802-1484

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus