Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv konstrukčních úprav na směrovou stabilitu konstrukčního návrhu kloubového autobusu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F08%3A%230000317" target="_blank" >RIV/47718684:_____/08:#0000317 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of the Design Modifications on the Directional Stability of the Design of an Articulated Bus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The directional stability of the design of the ŠKODA 22 Ab articulated bus was investigated on the bus multibody model. An influence of the possible global structural modifications in the designed structure on the improvement of the driving stability ofthe design of the ŠKODA 22 Ab bus was tested. The sensitivity of these modifications to the driving stability improvement was investigated at the simulations of a severe lane change manoeuvre according to ISO 3888-1 with the bus multibody model created in the alaska simulation tool.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of the Design Modifications on the Directional Stability of the Design of an Articulated Bus

  • Popis výsledku anglicky

    The directional stability of the design of the ŠKODA 22 Ab articulated bus was investigated on the bus multibody model. An influence of the possible global structural modifications in the designed structure on the improvement of the driving stability ofthe design of the ŠKODA 22 Ab bus was tested. The sensitivity of these modifications to the driving stability improvement was investigated at the simulations of a severe lane change manoeuvre according to ISO 3888-1 with the bus multibody model created in the alaska simulation tool.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    X. International Conference on the Theory of Machines and Mechanisms

  • ISBN

    978-80-7372-370-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technical University of Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    2. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000259441500079