Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné kroky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F17%3AA0000065" target="_blank" >RIV/47813059:19510/17:A0000065 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné kroky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje základní rámec současného stavu předškolního a základního vzdělávání (sociálně) vyloučených romských dětí a žáků povinné školní docházky, jejichž institucionalizovanou školní edukaci Česká republika spojuje s otázkou inkluzivního vzdělávání. Prezentované sdělení autorů se opírá o relevantní klíčová výzkumná zjištění vycházející z uskutečněných vlastních projektů a z dat obecně uznávaných, nebo obecně veřejnosti dostupných s implikovanou žádoucí kriticky objektivní reflexí k současným platným legislativním, případně jiným plošně závazným předpisům, doporučením atp.
Název v anglickém jazyce
Current Situation of Roma Children and Pupils in Compulsory School Education or Key Background for Next Steps
Popis výsledku anglicky
The text describes the basic framework of the current state of pre-school and primary school education of (socially excluded) Roma children and pupils in compulsory schooling, whose institutionalized school education is in the Czech Republic conected with inclusive education. The presented author's statement is based on relevant key research findings based on realized own projects and data generally acknowledged, or generally available to the public, with implied desirable critically objective reflections on the current valid legislative, or other area-specific regulations, recommendations, etc.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII.
ISBN
9788087952214
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
44-51
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—