Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000393" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Popis výsledku v původním jazyce
Tato publikace je dílčím výstupem řešení grantového projektu IGS č.14/ 2007 -"analýza úrovně strategického marketingového řízení ve vybraných průmyslových firmách".Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část,zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou,která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem.Uvádí změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management,rozebírá principy strategického myšlení,které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu.
Název v anglickém jazyce
The analysis of level strategic and marketing management in industry factories in Moravian and Silesian region.
Popis výsledku anglicky
This publication is the part output of resolution project IGS n.14/2007 - "the analysis of the level strategic and marketing management in industry factories ".The publication contens teoretical and analysis part,worked according to reseach of author andaccording to studium secondary information.It generalizes information in area strategic management and their using in management of industry factories. It contens the changes in economy after crossing to market economy and impact to management ,takes toparts the principles of strategic thinking.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7248-437-9
Počet stran knihy
155
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská faklta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS knihy
—