Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000393" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000393 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato publikace je dílčím výstupem řešení grantového projektu IGS č.14/ 2007 -"analýza úrovně strategického marketingového řízení ve vybraných průmyslových firmách".Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část,zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou,která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem.Uvádí změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management,rozebírá principy strategického myšlení,které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu.

  • Název v anglickém jazyce

    The analysis of level strategic and marketing management in industry factories in Moravian and Silesian region.

  • Popis výsledku anglicky

    This publication is the part output of resolution project IGS n.14/2007 - "the analysis of the level strategic and marketing management in industry factories ".The publication contens teoretical and analysis part,worked according to reseach of author andaccording to studium secondary information.It generalizes information in area strategic management and their using in management of industry factories. It contens the changes in economy after crossing to market economy and impact to management ,takes toparts the principles of strategic thinking.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7248-437-9

  • Počet stran knihy

    155

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská faklta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS knihy