Hospodářská krize a marketingová obrana firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001578" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001578 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hospodářská krize a marketingová obrana firem
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení primárního marketingového výzkumu realizovaného v rámci výuky předmětu Marketing služeb katedrou marketingu Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, Slezské univerzity v Opavě, v roce 2010. Zadavatele zajímalo, zda a jakým způsobem se projeví hospodářská krize na změnách marketingových strategií, vyjádřených prvky marketingového mixu, firem poskytujících služby. Pro tento příspěvek jsme vybrali firmy, jejichž činnost napomáhá rozvoji cestovního ruchu,tj. firmy poskytující služby v oblasti pohostinství, ubytování a v cestovním ruchu. Údaje získané dotazníkovým šetřením se vztahují k počátkům krize, do konce roku 2009.
Název v anglickém jazyce
Economic crises and marketing defence of the companies.
Popis výsledku anglicky
This article reflects basic summary of observations achieved in primary marketing research realized within lessons of Marketing of services carried on Silesian University in Opava, OPF in Karvina in 2010. The main task of the research was to find if andin which ways the economic crises affects marketing strategies of companies providing services. Marketing strategies shall be represented by elements of marketing mix. For needs of this Article we choose companies which activities aid to the turist tradedevelopment, i.e. companies providing services in hotel industry, accommodation and tourism. Datas achieved from this research are valid for the time period of the economic crises beginning, i.e. till the end of year 2009.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingu: Zvyšovanie konkurenceschopnosti Slovenska, regionov a firiem.
ISBN
978-80-8105-333-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
233-243
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
16. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—