Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Globální ekonomická krize a marketingová obrana firm cestovního ruchu, pohostinství a ubytovacích služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001776" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001776 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Globální ekonomická krize a marketingová obrana firm cestovního ruchu, pohostinství a ubytovacích služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení primárního marketingového výzkumu realizovaného v rámci výuky předmětu Marketing služeb katedrou marketingu Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, Slezské univerzity v Opavě, v roce 2010. Zadavatele zajímalo, zda a jakým způsobem se projeví hospodářská krize na změnách marketingových strategií, vyjádřených prvky marketingového mixu, firem poskytujících služby. Pro tento příspěvek jsme vybrali firmy, jejichž činnost napomáhá rozvoji cestovního ruchu,tj. firmy poskytující služby v oblasti pohostinství, ubytování a v cestovním ruchu. Údaje získané dotazníkovým šetřením se vztahují k počátkům krize, do konce roku 2009.

  • Název v anglickém jazyce

    GLOBAL ECONOMIC CRISIS AND MARKETING DEFENCE OF THE TERTIARY SECTOR

  • Popis výsledku anglicky

    This article reflects the basic summary of observations achieved in the primary marketing research realized within lessons of Marketing of services carried on Silesian University in Opava, OPF in Karvina in 2010. The main task of the research was to findwhether and in which ways the economic crises affects marketing strategies of companies providing services. Marketing strategies shall be represented by elements of marketing mix. For needs of this article we have chosen companies whose activities helpthe tourist trade development, i.e. companies providing services in hotel industry, accommodation and tourism. Data achieved from this research are valid for the time period of the beginning of the economic crises, i.e. till the end of the year 2009.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    163-172

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus