Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001756" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001756 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať pojednává o osobních rozvojových programech jako nástroji koučování k životnímu plánování vysokoškoláků při interkulturní komunikaci. Podmínky interkulturní komunikace v etapě informačního a znalostního věku popisuje úvod. První část statě se věnujemetodologii sekundární případové studie. Druhá část popisuje koncept životního plánování s odkazem na soulad sféry osobního managementu, zkoumání učení a práce a formování života a práce. Třetí část charakterizuje výběrový soubor respondentů. Čtvrtá část interpretuje výsledky sekundární případové studie. Závěr potvrzuje přínos koučování k zvládání životního plánování vysokoškoláky v interkulturní komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    The Personal Developing Programs - the Tool of Coaching Undergraduates to Life Planning as Way of Intercultural Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The essay disserts on personal developing programs as the tool of coaching to life planning of university students by intercultural communication. Conditions intercultural communication in period informative and knowledge age describes the introduction.The first part essay presents methodology of secondary case study. The second part describes concept life planning in reference to harmony sphere personal management, research teaching and work and formation life and work. The third part characterizes selective group informants. The fourth part interprets records of secondary case study. The conclusion is confirming benefit coaching to manage life planning university students in intercultural communication.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Szkola, komunikacja i edukacja. Komunikowanie w róznorodych relacjach interpersonalnych

  • ISBN

    978-83-7780-320-2

  • Počet stran výsledku

    47

  • Strana od-do

    131-177

  • Počet stran knihy

    227

  • Název nakladatele

    Wydawnictvwo Adam Marszalek

  • Místo vydání

    Toruń

  • Kód UT WoS kapitoly