Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001756" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001756 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Stať pojednává o osobních rozvojových programech jako nástroji koučování k životnímu plánování vysokoškoláků při interkulturní komunikaci. Podmínky interkulturní komunikace v etapě informačního a znalostního věku popisuje úvod. První část statě se věnujemetodologii sekundární případové studie. Druhá část popisuje koncept životního plánování s odkazem na soulad sféry osobního managementu, zkoumání učení a práce a formování života a práce. Třetí část charakterizuje výběrový soubor respondentů. Čtvrtá část interpretuje výsledky sekundární případové studie. Závěr potvrzuje přínos koučování k zvládání životního plánování vysokoškoláky v interkulturní komunikaci.
Název v anglickém jazyce
The Personal Developing Programs - the Tool of Coaching Undergraduates to Life Planning as Way of Intercultural Communication
Popis výsledku anglicky
The essay disserts on personal developing programs as the tool of coaching to life planning of university students by intercultural communication. Conditions intercultural communication in period informative and knowledge age describes the introduction.The first part essay presents methodology of secondary case study. The second part describes concept life planning in reference to harmony sphere personal management, research teaching and work and formation life and work. The third part characterizes selective group informants. The fourth part interprets records of secondary case study. The conclusion is confirming benefit coaching to manage life planning university students in intercultural communication.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Szkola, komunikacja i edukacja. Komunikowanie w róznorodych relacjach interpersonalnych
ISBN
978-83-7780-320-2
Počet stran výsledku
47
Strana od-do
131-177
Počet stran knihy
227
Název nakladatele
Wydawnictvwo Adam Marszalek
Místo vydání
Toruń
Kód UT WoS kapitoly
—