Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

UTILIZATION OF CRM BY SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001978" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    UTILIZATION OF CRM BY SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The starting point is the description of the CRM system and the current state of the CRM utilization by enterprises in the Czech Republic. The theoretical part also describes the general functioning of a CRM system and its place in Caring Economy, if there is or will be any. It is not author`s right to judge such a complex thing, that is why he provides positive and negatives for the readers to decide for themselves. The main part of the article is the primary research, which uses the questionnaire research to determine the knowledge of customers by companies, mainly the key customers, and if companies keep records about them. The research took place in the Czech Republic. In the topics for discussion the author points out that very significant factorin whether the company has a real opportunity to use the CRM system is the size of the organization itself, and gives a suggestion how to solve this issue.

  • Název v anglickém jazyce

    UTILIZATION OF CRM BY SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES

  • Popis výsledku anglicky

    The starting point is the description of the CRM system and the current state of the CRM utilization by enterprises in the Czech Republic. The theoretical part also describes the general functioning of a CRM system and its place in Caring Economy, if there is or will be any. It is not author`s right to judge such a complex thing, that is why he provides positive and negatives for the readers to decide for themselves. The main part of the article is the primary research, which uses the questionnaire research to determine the knowledge of customers by companies, mainly the key customers, and if companies keep records about them. The research took place in the Czech Republic. In the topics for discussion the author points out that very significant factorin whether the company has a real opportunity to use the CRM system is the size of the organization itself, and gives a suggestion how to solve this issue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7th international symposium on business administration

  • ISBN

    978-605-4222-18-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    55-60

  • Název nakladatele

    Çanakkale Onsekiz Mart University, Turkey

  • Místo vydání

    Canakkale, Turecko

  • Místo konání akce

    Canakkale, Turecko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku