Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální značky a identita regionů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002264" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002264 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální značky a identita regionů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanostspotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional brands and identity of regions

  • Popis výsledku anglicky

    There are trends of international markets that indicate the increase in the amount of global products which are manufactured and distributed worldwide but on the other hand there is also the opposite trend associated with the need for differentiation andresistance against uniformity. Each region is associated with certain traditions and culture, and has its identity, which is not discussed only in psychology, but also in the media, marketing and science. Regional foods are an integral part of Czech cultural heritage and it would be a shame not to take advantage of this fact for trade and economic development and regional producers, trade and consumers relations strengthening. This article deals with the partial research results relating to the regionsand regional brands and their support with a view to consumers and small and medium business awareness. This article includes a brief theoretical debate to the issues examined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing identity

  • ISBN

    978-80-8105-553-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    265-280

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediální komunikace, Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    4. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku