Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Percepce společenské odpovědnosti podnikání v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002340" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002340 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Percepce společenské odpovědnosti podnikání v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem (CSR) se stává oblastí podnikové sféry, ale uznání rostoucího významu malých a středních podniků vede ke zdůraznění dopadů jejich činnosti nejen v ekonomické, ale i v sociální a environmentální oblasti. Hlavním cílem monografie je analyzovat koncept společenské odpovědnosti podnikání a vlastním šetřením analyzovat a zhodnotit současnou roli konceptu včetně jeho primárních složek (sociální, environmentální a ekonomické) v sektoru malých a středních podniků. Teoretické vymezení konceptu CSR je podloženo provedeným primárním výzkumem, který byl zaměřen na klíčové oblasti motivačních faktorů, bariér, výhod a také na identifikaci hlavních stakeholderů. Zpracování kvantitativních dat vede k verifikaci stanovených hypotéz a dosažení cílů monografie. Závěry práce poukazují na problémové oblasti v přístup malých a středních firem k CSR, identifikují hlavní překážky i výhody. V závěru práce jsou shrnuty přínosy práce a doporučení pro vyšší uplatnitelnost konceptu v

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of Corporate Social Responsibility in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of the responsibilities of business has been a subject of intense controversy and interest over the past three decades. In part, this debate is an outgrowth of the proliferation of different conceptualizations of corporate social responsibility(CSR). The Corporate Social Responsibility movement is rapidly growing in signification as a strategic management instrument over the past number of years and the recognition of the growing importance of the small and medium-sized enterprises (SMEs) leads to emphasize their social and environmental impacts.Research with regard to SMEs has also been quite scant. CSR has been a frequent subject of research interest in large companies, but SMEs in this area was neglected. The purpose of this publication was to overcome both of these research gaps and provide deep understanding of the nature of CSR in the Czech Republic. The publication extends the issues of a case study in the Czech Republic, where it was examined in the survey - which pr

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7248-894-0

  • Počet stran knihy

    175

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS knihy