Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání CRM aplikací na evropském trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002512" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002512 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání CRM aplikací na evropském trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky. V první části je teoreticky představena základní problematika týkající se pojetí CRM a jejího významu ve dvou základních rovinách, CRM jako strategická marketingová koncepce a CRM jako technologická softwarová aplikace. Druhá část se věnuje výzkumu vývoje v oblasti využívání CRM v zemích Evropy, konkrétněji se zaměřením na státy Evropské unie, Visegrádské čtyřky a České republiky. V práci byly použity metody analýzy a syntézy teoretických poznatků z odborné literatury, článků a jiných zdrojů a matematicko-statistické metody pro výzkum sekundárních zdrojů.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of CRM applications in the European market

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with customer relationship management. The first part is a theoretical explanation of the basic issues related to CRM and its importance in two basic levels, CRM as a strategic marketing concept and CRM technology as a software application. The second part deals with the use of CRM research developments in European countries, specifically focusing on the European Union member states, Visegrad and the Czech Republic. At work were used methods of analysis and synthesis of theoretical knowledge of literature, articles and other publications about relationship marketing and CRM and statistical methods for the examination of secondary sources.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    113-124

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus