Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Flexible Working Arrangements within the Context of the Personnel Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002640" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002640 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Flexible Working Arrangements within the Context of the Personnel Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article focuses on the evaluation of the situation in the field of flexible forms of employment and the attitude of employers to reconciling personnel and working life in the Czech Republic. The authors devote themselves further to implementing of labour flexibility in personnel marketing. For this purpose, they delimit theoretical aspects of labour flexibility and personnel marketing. Another part then displays the opinions and attitudes of companies to issues of applying the concept of reconciliation of work and private life and puts them into relation with personnel marketing. In this paper were used method of description and method of analysis.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Flexible Working Arrangements within the Context of the Personnel Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the evaluation of the situation in the field of flexible forms of employment and the attitude of employers to reconciling personnel and working life in the Czech Republic. The authors devote themselves further to implementing of labour flexibility in personnel marketing. For this purpose, they delimit theoretical aspects of labour flexibility and personnel marketing. Another part then displays the opinions and attitudes of companies to issues of applying the concept of reconciliation of work and private life and puts them into relation with personnel marketing. In this paper were used method of description and method of analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning @ Smart Implementation

  • ISBN

    978-0-9860419-3-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1341-1350

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association

  • Místo vydání

    Neuvedeno

  • Místo konání akce

    Milan

  • Datum konání akce

    6. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku