The Use of Flexible Working Arrangements within the Context of the Personnel Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002640" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002640 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Use of Flexible Working Arrangements within the Context of the Personnel Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The article focuses on the evaluation of the situation in the field of flexible forms of employment and the attitude of employers to reconciling personnel and working life in the Czech Republic. The authors devote themselves further to implementing of labour flexibility in personnel marketing. For this purpose, they delimit theoretical aspects of labour flexibility and personnel marketing. Another part then displays the opinions and attitudes of companies to issues of applying the concept of reconciliation of work and private life and puts them into relation with personnel marketing. In this paper were used method of description and method of analysis.
Název v anglickém jazyce
The Use of Flexible Working Arrangements within the Context of the Personnel Marketing
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the evaluation of the situation in the field of flexible forms of employment and the attitude of employers to reconciling personnel and working life in the Czech Republic. The authors devote themselves further to implementing of labour flexibility in personnel marketing. For this purpose, they delimit theoretical aspects of labour flexibility and personnel marketing. Another part then displays the opinions and attitudes of companies to issues of applying the concept of reconciliation of work and private life and puts them into relation with personnel marketing. In this paper were used method of description and method of analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning @ Smart Implementation
ISBN
978-0-9860419-3-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1341-1350
Název nakladatele
International Business Information Management Association
Místo vydání
Neuvedeno
Místo konání akce
Milan
Datum konání akce
6. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—