Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002906" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002906 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fmv.euba.sk/files/Smolenice_2014.pdf" target="_blank" >http://fmv.euba.sk/files/Smolenice_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je analyzovat problematiku logistické zákaznické komunikace. Za tímto účelem je text rozdělen do dvou částí. První část se zabývá přehledem literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými články dodavatelského řetězce s důrazem nakvalitu zákaznického servisu. Ve druhé části jsou prezentovány výsledky průzkumu, který byl realizován s manažery a majiteli náhodně vybraných společností z Moravskoslezského kraje, které působily na trhu k 1.1.2013. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi typem komunikačních kanálů a velikosti firem a polem působnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of logistics customer communication channels in the region NUTS II

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to analyze the problems of logistics customer communications. For this purpose, the text is divided into two parts. The first part deals with an overview of literature in the area of the importance of communication between individual parts of the supply chain with an emphasis on customer service quality. The second part presents the results of the survey, which was conducted with companies managers and owners in the Moravian - Silesian Region, which operated in the market to January 1,2013. The main findings are presented in the area of dominance of communication channels and the relationship between the type of communication channels and company size and their field of activity.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Relations 2014, Contemporary issues of world economics and politics

  • ISBN

    978-80-225-3980-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    105-113

  • Název nakladatele

    House EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Zámek Smolenice

  • Datum konání akce

    4. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku