Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003570" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003570 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf" target="_blank" >http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je analyzovat problematiku komunikace mezi dodavatelem a odběratelem. K naplnění cíle je článek rozdělen do dvou hlavních částí. První část obsahuje rešerše literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými částmi dodavatelského řetězce. Je zde také zdůrazněn komunikace z hlediska kvality zákaznického servisu. Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno s majiteli a manažery podniků v České republice, konkrétně v Moravskoslezském kraji, které fungovaly na trhu k 1. lednu 2013. Používání komunikačních kanálů je studováno z hlediska velikosti firmy, oboru podnikání, právní formy a pole působnosti. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi druhemkomunikačních kanálů, polem působnosti a velikosti podniků.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of communication channels as one of the important aspects of logistics management in enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to analyze the issue of communication between the supplier and the customer. To complete the task, the paper is divided into two main parts. The first part deals with the literature review in the area of the importance of communication between individual parts of the supply chain. There is also emphasized the importance of communication in terms of quality of customer service.The second part consists of the survey, which was conducted with the owners and managers of businessesin the Czech Republic, especially in the Moravian-Silesian Region, which operated in the market to January 1, 2013. Use of communication channels is studied in the context of firm size, their line of business, legal form and field of activity. Finally,the main findings are presented in the area of dominance of communication channels and the mutual relationship between the type of communication channels, the scope of activity and size of companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy 2014, 9. ročník mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87314-67-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    542

  • Strana od-do

    33-40

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    13. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku