Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003570" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003570 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf" target="_blank" >http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je analyzovat problematiku komunikace mezi dodavatelem a odběratelem. K naplnění cíle je článek rozdělen do dvou hlavních částí. První část obsahuje rešerše literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými částmi dodavatelského řetězce. Je zde také zdůrazněn komunikace z hlediska kvality zákaznického servisu. Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno s majiteli a manažery podniků v České republice, konkrétně v Moravskoslezském kraji, které fungovaly na trhu k 1. lednu 2013. Používání komunikačních kanálů je studováno z hlediska velikosti firmy, oboru podnikání, právní formy a pole působnosti. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi druhemkomunikačních kanálů, polem působnosti a velikosti podniků.
Název v anglickém jazyce
Analysis of communication channels as one of the important aspects of logistics management in enterprises
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is to analyze the issue of communication between the supplier and the customer. To complete the task, the paper is divided into two main parts. The first part deals with the literature review in the area of the importance of communication between individual parts of the supply chain. There is also emphasized the importance of communication in terms of quality of customer service.The second part consists of the survey, which was conducted with the owners and managers of businessesin the Czech Republic, especially in the Moravian-Silesian Region, which operated in the market to January 1, 2013. Use of communication channels is studied in the context of firm size, their line of business, legal form and field of activity. Finally,the main findings are presented in the area of dominance of communication channels and the mutual relationship between the type of communication channels, the scope of activity and size of companies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy 2014, 9. ročník mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87314-67-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
542
Strana od-do
33-40
Název nakladatele
SVŠE Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
13. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—