Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Logistics Communication - Important Factor of Successful Business: Case Study for SMEs in Moravina-Silesian Region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F16%3A00010559" target="_blank" >RIV/47813059:19520/16:00010559 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Logistics Communication - Important Factor of Successful Business: Case Study for SMEs in Moravina-Silesian Region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to analyse the logistical communication with suppliers and customers in the SME sector in the Czech Republic, especially in Moravian-Silesian Region. To fulfil the objectives the article is divided into two parts. The first part contains a search of available literature on the topic. The second part consists of the results of the research, which was conducted with the owners and managers of SMEs in Moravian-Silesian Region, which operated in the market to January 1, 2014. Finally, the main findings are presented in the area of dominance of logistics communication channels, number of used channels, the importance of individual channels for communication of companies and their surroundings and the relationship between the type of logistics communication channels and line of business and interdependence among communication channels used to communication with suppliers and customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Logistics Communication - Important Factor of Successful Business: Case Study for SMEs in Moravina-Silesian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to analyse the logistical communication with suppliers and customers in the SME sector in the Czech Republic, especially in Moravian-Silesian Region. To fulfil the objectives the article is divided into two parts. The first part contains a search of available literature on the topic. The second part consists of the results of the research, which was conducted with the owners and managers of SMEs in Moravian-Silesian Region, which operated in the market to January 1, 2014. Finally, the main findings are presented in the area of dominance of logistics communication channels, number of used channels, the importance of individual channels for communication of companies and their surroundings and the relationship between the type of logistics communication channels and line of business and interdependence among communication channels used to communication with suppliers and customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Global Business Conference 2016 Proceedings

  • ISBN

  • ISSN

    1848-2252

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    48-60

  • Název nakladatele

    Innovation Institute

  • Místo vydání

    Zagreb

  • Místo konání akce

    Zagreb

  • Datum konání akce

    28. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku