Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtuální realita v automotive industry (3. část) - Přínosy v dalších automobilkách a u výrobců zemědělských strojů a pracovních strojů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F12%3A43916327" target="_blank" >RIV/49777513:23210/12:43916327 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Virtuální realita v automotive industry (3. část) - Přínosy v dalších automobilkách a u výrobců zemědělských strojů a pracovních strojů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o nasazení nástrojů virtuální reality (VR) v rámci dalších automobilek a navazuje na předchozí dva články. První se věnoval konkrétním aplikacím virtuální reality, hlavně pak virtuálnímu testování ve FORD Motor Company. Druhý článek se věnoval nasazení nástrojů VR v oblasti návrhu vozu. Jednalo se o oblast digitalizace mnoha dříve obvykle prováděných činností a její efekty, plynoucí z nasazení této technologie. Tento článek pak přináší pohled na další aplikace a nasazení nástrojů a technik VR za účelem možnosti porování nasazení v jednotlivých automobilkách. Jako "bonus" jsou uvedeni i výrobci pracovních strojů.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual reality in the automotive industry (part 3). The benefits in other automobile manufacturers and agricultural and industrial machines

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the use of tools of virtual reality (VR) by other carmakers and builds on the previous two articles. The first was devoted to specific applications of virtual reality, especially the virtual testing at The Ford Motor Company. The second article dealt with the deployment of VR tools in the design of the car. It is an area of digitization of many formerly usually carried activity and its effects, arising from the use of this technology. This article brings glance on the other applications and deploying tools and VR techniques in order to allow comparison of deployment in each automobile. As a "bonus" are mentioned together manufacturers of machinery.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AI magazine

  • ISSN

    1337-7612

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    56-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus