Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínosy virtuální reality v neobvyklých i klasických oblastech. (část 5.)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F12%3A43916440" target="_blank" >RIV/49777513:23210/12:43916440 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínosy virtuální reality v neobvyklých i klasických oblastech. (část 5.)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o nasazení nástrojů virtuální reality (VR) v rámci dalších oblastí i mimo automotive industry a navazuje na předchozí čtyři články. První článek se věnoval konkrétním aplikacím virtuální reality, hlavně pak virtuálnímu testování ve FORDMotor Company. Druhý článek se věnoval nasazení nástrojů VR v oblasti návrhu vozu. Jednalo se o oblast digitalizace mnoha dříve obvykle prováděných činnosti a její efekty, plynoucí z nasazení této technologie. Třetí článek přinesl pohled na další aplikace a nasazeni nástrojů a technik VR za účelem možnosti porovnání nasazení v jednotlivých automobilkách a u výrobců pracovních strojů. Čtvrté pokračování přineslo informace o možnostech nasazení VR v rámci designu a prototypingu, marketingu, tréninku. Tento poslední článek přináší pokračování v rámci nasazování nástrojů VR spolu s popisem jejich efektů. Jedná se o oblasti ne zcela obvyklé, ale i o oblasti pro tuto technologii klasické. Mezi ty neobvykle lze zařadit oblast vizualizace dat,

  • Název v anglickém jazyce

    The benefits of Virtual Reality in unusual and traditional areas (part 5)

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the use of the tools of virtual reality (VR) in the other areas outside the automotive industry and builds on the previous four articles. The first article was devoted to specific applications of virtual reality, especially the virtual testing in the FORD Motor Company. The second part was devoted to the deployment of the VR tools in the designing of the cars. It is an area of digitization of many activities previously carried out normally and its effects, arising from the use of this technology. The third article brought to view the other applications and deployed VR tools and techniques in order to allow comparison of deployment in various automobile manufacturers and industrial machines. The fourth part brought about deploymentoptions VR from design and prototyping, marketing, training. This paper, the fifth, presents the latest sequel in the deployment of VR tools, along with a description of their effects. These are areas not quite usual, but also the clasic

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AI magazine

  • ISSN

    1337-7612

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    88-90

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus