Přínosy virtuální reality v dalších oblastech než jen automotive (část 4.)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F12%3A43916328" target="_blank" >RIV/49777513:23210/12:43916328 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přínosy virtuální reality v dalších oblastech než jen automotive (část 4.)
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o nasazení nástrojů virtuální reality (VR) v rámci dalších oblastí i mimo automotive industry a navazuje na předchozí tři články. První článek se věnoval konkrétním aplikacím virtuální reality, hlavně pak virtuálnímu trestování ve FORD Motor Company. Druhý článek se věnoval nasazení nástrojů VR v oblasti návrhu vozu. Jednalo se o oblast digitalizace mnoha dříve obvykle prováděných činností a její efekty, plynoucí z nasazení této technologie. Třetí článek přinesl pohled na další aplikacea nasazení nástrojů a technik VR za účelem možnosti porovnání nasazení v jednotlivých automobilkách a u výrobců pracovních strojů. Tento článek přináší informace o možnostech nasazení VR v rámci designu, prototypingu, marketingu a tréninku.
Název v anglickém jazyce
The virtual reality benefits in other areas than just in the automotive (part 4)
Popis výsledku anglicky
The article discusses the use of the tools of virtual reality (VR) in the other areas outside the automotive industry and builds on the previous three articles. The first article was devoted to a specific Virtual Reality applications, especially the virtual testing at Ford Motor Company. The second article was devoted to the deployment of VR tools in the design of the car. It was an area of digitization of many formerly usually carried out and its effects, arising from the use of this technology. The third article brought sight on the other applications and deploying of the tools and VR techniques in order to allow comparison of deployment in different automobile manufacturers and industrial machines. This article provides information about teh usability of VR in the designing and prototyping, marketing, training, data visualization, architecture, science, medicine and entertainment industry.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JP - Průmyslové procesy a zpracování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AI magazine
ISSN
1337-7612
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
70-72
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—