Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínosy virtuální reality v dalších oblastech než jen automotive (část 4.)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F12%3A43916328" target="_blank" >RIV/49777513:23210/12:43916328 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínosy virtuální reality v dalších oblastech než jen automotive (část 4.)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o nasazení nástrojů virtuální reality (VR) v rámci dalších oblastí i mimo automotive industry a navazuje na předchozí tři články. První článek se věnoval konkrétním aplikacím virtuální reality, hlavně pak virtuálnímu trestování ve FORD Motor Company. Druhý článek se věnoval nasazení nástrojů VR v oblasti návrhu vozu. Jednalo se o oblast digitalizace mnoha dříve obvykle prováděných činností a její efekty, plynoucí z nasazení této technologie. Třetí článek přinesl pohled na další aplikacea nasazení nástrojů a technik VR za účelem možnosti porovnání nasazení v jednotlivých automobilkách a u výrobců pracovních strojů. Tento článek přináší informace o možnostech nasazení VR v rámci designu, prototypingu, marketingu a tréninku.

  • Název v anglickém jazyce

    The virtual reality benefits in other areas than just in the automotive (part 4)

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the use of the tools of virtual reality (VR) in the other areas outside the automotive industry and builds on the previous three articles. The first article was devoted to a specific Virtual Reality applications, especially the virtual testing at Ford Motor Company. The second article was devoted to the deployment of VR tools in the design of the car. It was an area of digitization of many formerly usually carried out and its effects, arising from the use of this technology. The third article brought sight on the other applications and deploying of the tools and VR techniques in order to allow comparison of deployment in different automobile manufacturers and industrial machines. This article provides information about teh usability of VR in the designing and prototyping, marketing, training, data visualization, architecture, science, medicine and entertainment industry.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AI magazine

  • ISSN

    1337-7612

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    70-72

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus