Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

REGIOTRANS - CENOVĚ EFEKTIVNÍ NÁHRADA DIESELOVÉ TRAKCE NA NEZATROLEJOVANÝCH REGIONÁLNÍCH ŽELEZNIČNÍCH TRATÍCH INTERMODÁLNÍMI BATERIOVÝMI VOZIDLY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F19%3A43955875" target="_blank" >RIV/49777513:23210/19:43955875 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    REGIOTRANS - CENOVĚ EFEKTIVNÍ NÁHRADA DIESELOVÉ TRAKCE NA NEZATROLEJOVANÝCH REGIONÁLNÍCH ŽELEZNIČNÍCH TRATÍCH INTERMODÁLNÍMI BATERIOVÝMI VOZIDLY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cestou k ekonomicky výhodné náhradě dieselové trakce na nezatrolejovaných regionálních železničních tratích s délkou kolem 50 km i více jsou bateriová vozidla s baterií umístěnou na výměnném samostatném voze, který je tlačen před osobním vozidlem. Bateriový vůz umožňuje převážet (elektrická) jízdní kola ve značném množství, usnadňuje dostupnost železnice a podporuje tak regionální intermodalitu silnice-železnice. Na konečné stanici je bateriový vůz vyměněn za jiný s již nabitou baterií. Bateriový vůz může získat i další vybavení (např. obsahovat řidičské stanoviště i několik míst pro cestující) a může tak získat nejen další zajímavé funkce, ale dale zvýšit efektivitu náhrady dieselové trakce bateriovými vozidly.

  • Název v anglickém jazyce

    REGIOTRANS - COST EFFECTIVE REPLACE OF THE DIESEL TRACTION ON REGIONAL NOT ELECTRIFIED RAILWAYS BY INTERMODAL BATTERY VEHICLEX

  • Popis výsledku anglicky

    A suitable way to the cost-effective replacement of diesel traction on non-electrified regional railways are battery vehicles with batteries located on replaceable separate low-height waggon, pushed in front of the passenger motor-car. At the same time, this car enables (E-)bicycles to be transported in considerable quantities, thus promoting regional road-rail intermodality and making the rail accessibility much better. At the final station, the battery car is replaced by battery car with charged battery. The battery -car can also acquire additional equipment (incl. driver´s cab and passenger cab), so it can gain other interesting features and further increase the cost-effectivity

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů