Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Traction drive with medium-frequency transformer - control strategy based on NULL vectors

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F14%3A43922316" target="_blank" >RIV/49777513:23220/14:43922316 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ELEKTRO.2014.6848930" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ELEKTRO.2014.6848930</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ELEKTRO.2014.6848930" target="_blank" >10.1109/ELEKTRO.2014.6848930</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Traction drive with medium-frequency transformer - control strategy based on NULL vectors

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents research motivated by industrial demand for special novel high voltage traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against classical locomotives operates on both 25kV/50Hz and 15kV/16?Hz trolley voltages. This paper deals with testing of whole traction converter prototype in configuration: two single phase matrix converter + medium frequency transformer + single phase voltage-source active rectifier in selected transient states and verifying of proper function of control algorithms. The new control of traction converter based on inserting zero vectors has been proposed to smooth taken trolley current.

  • Název v anglickém jazyce

    Traction drive with medium-frequency transformer - control strategy based on NULL vectors

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents research motivated by industrial demand for special novel high voltage traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against classical locomotives operates on both 25kV/50Hz and 15kV/16?Hz trolley voltages. This paper deals with testing of whole traction converter prototype in configuration: two single phase matrix converter + medium frequency transformer + single phase voltage-source active rectifier in selected transient states and verifying of proper function of control algorithms. The new control of traction converter based on inserting zero vectors has been proposed to smooth taken trolley current.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0094" target="_blank" >ED2.1.00/03.0094: Regionální inovační centrum elektrotechniky (RICE)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Elektro 2014

  • ISBN

    978-1-4799-3721-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    418-423

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Rajecké Teplice, Slovensko

  • Datum konání akce

    19. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku