Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Traction drive with MFT - novel control strategy based on zero vectors insertion

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F14%3A43923228" target="_blank" >RIV/49777513:23220/14:43923228 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.3182/20140824-6-ZA-1003.02604" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3182/20140824-6-ZA-1003.02604</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3182/20140824-6-ZA-1003.02604" target="_blank" >10.3182/20140824-6-ZA-1003.02604</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Traction drive with MFT - novel control strategy based on zero vectors insertion

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents research motivated by industrial demand for special novel high voltage traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against classical locomotives operates on both 25kV/50Hz and 15kV/16?Hz trolley voltages. The traction converter topology consists of: two single phase matrix converter + medium frequency transformer (MFT) + single phase voltage-source active rectifier. Measured results of steady state and selected transient states verifying of proper function of control algorithms. The new control strategy of traction converter based on zero vectors insertion has been proposed to smoothing taken trolley current.

  • Název v anglickém jazyce

    Traction drive with MFT - novel control strategy based on zero vectors insertion

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents research motivated by industrial demand for special novel high voltage traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against classical locomotives operates on both 25kV/50Hz and 15kV/16?Hz trolley voltages. The traction converter topology consists of: two single phase matrix converter + medium frequency transformer (MFT) + single phase voltage-source active rectifier. Measured results of steady state and selected transient states verifying of proper function of control algorithms. The new control strategy of traction converter based on zero vectors insertion has been proposed to smoothing taken trolley current.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0094" target="_blank" >ED2.1.00/03.0094: Regionální inovační centrum elektrotechniky (RICE)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 19th IFAC World Congress, 2014

  • ISBN

    978-3-902823-62-5

  • ISSN

    1474-6670

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    11968-11973

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Cape Town, South Africa

  • Datum konání akce

    24. 8. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku