Systém silniční uzávěry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F15%3A43927079" target="_blank" >RIV/49777513:23220/15:43927079 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Systém silniční uzávěry
Popis výsledku v původním jazyce
V souladu s cíli řešení projektu byl navržen a sestaven testovací model budoucí dopravní uzávěry silničního tunelu. Tento model byl navržen a realizován přibližně v poměru 1:2 pro testování v aerodynamickém tunelu. Systém je založen na jednoduchém pohonuna 230 V (450 W) jehož směr je řízen přivedením fázového napětí na jeden ze dvou přívodních kabelů. Pohon je přímo spojen s navíjecí tyčí, na které je zavěšen testovací závěs. Sestava řídicího systému je založena na průmyslovém programovatelném logickémautomatu (PLC) a přídavné, vstupní a výstupní digitální kartě.
Název v anglickém jazyce
Safety traffic barrier system
Popis výsledku anglicky
In line with the objectives of the project was designed and built a test model of future traffic barrier of tunnel. This model was designed and implemented in a ratio of approximately 1: 2 for testing in aerodynamic tunnel The system is based on a simpleelectric motor to 230 V (450 W), whose direction is controlled by applying a voltage on one of the two control cables. The motor is directly connected with the winding bars on which are hung the test sample. A control system is based on industrial programmable logic controller (PLC ) and controls digital card.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
22190-FV031-2015
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Výsledek je využíván příjemcem. Č. smlouvy 2014TA04031111, Bezpečnostní dopravní uzávěra silničních tunelů (SOFT-STOP). TA ČR, IČ: 75050365. Kontaktní osoba ZČU: Ing. Jiří Čengery, Ph.D., Západočeská univerzita v Plzni, Univerzitní 26, 306 14 Plzeň, Katedra technologií a měření a Regionální inovační centrum elektrotechniky (cengery5@ket.zcu.cz, tel. 377 634 573).
Ekonomické parametry
Výsledek je využíván příjemcem. Ekonomické parametry se neuvádí.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
49777513
Název vlastníka
Západočeská univerzita v Plzni
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Požadavek na licenční poplatek
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
—